“No silêncio da noite…” por Lídia Rocha – Heaven too much Lidia Rocha 13 anos ago “Heaven too much” música composta e interpretada pelos “Bee Gees”. Share this: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp Email a link to a friend (Opens in new window) Email More Print (Opens in new window) Print “no silêncio da noite…” por Lídia Rocha – Too Much HeavenDate3 de Agosto de 2018In relation toMúsica/Dança“no silêncio da noite…” por Lídia Rocha – To Much HeavenDate18 de Dezembro de 2015In relation toMúsica/DançaFLASH MOB – BEE GEES – STAYING ALIVE num local de trabalho – JUNHO de 2011Date6 de Janeiro de 2016In relation toMúsica/Dança