DIA DA LÍNGUA MIRANDESA – DIE DE LA LHÉNGUA MIRANDESA

Diário de bordo

 

O nosso blogue, cuja edição regular começou no dia 1 deste mês, tem nestes seus poucos dias de existência publicado, além de em português, textos em catalão, castelhano, na variante galega do  português, em inglês e francês… Fazemo-lo por falta de meios técnicos para em tempo útil traduzir artigos que se desactualizam rapidamente, como é o caso da informação económica que diariamente nos é proporcionada em língua inglesa. Todos os texto que nos chegam do Brasil,  são publicados respeitando a norma brasileira do português.

 

No entanto, meio deste mosaico linguístico, nunca usámos um idioma que goza do estatuto de segunda língua oficial da República Portuguesa – o mirandês. Hoje, dia 17 de Setembro, celebra-se o Dia da Língua Mirandesa e, por isso, temos muito orgulho e satisfação em dedicar a nossa edição de hoje a essa comemoração e que o Diário de bordo seja publicado nos dois idiomas de Portugal – o português e o mirandês.

 

L nuosso blogue, de que l’eidiçon rigular ampeçou l die 1.º deste més, ten nestes sous nesses sous pouquitos dies d’eijistença publicado, para alhá de an pertués, testos an catalan, castelhano, na bariante galhega de l pertués, an anglés i francés… Fazemos esso por falta de meios técnicos para an tiempo útele traduzir artigos que lhougo se zatualízan, cumo se passa cun l’anformaçon eiquenómica que to ls dies mos ye dada an lhéngua anglesa. Todos ls testos que mos bénen de l Brasil, son publicados respeitando la regra brasileira de l pertués.

 

Assi i todo, al meio deste mosaico lhenguístico, nunca ousemos ua lhéngua que ten l statuto de segunda lhéngua oufecial de la República Pertuesa – l mirandés. Hoije, die 17 de setembre, festeia-se l Die de la Lhéngua Mirandesa i, por esso, tenemos muita proua i sastifaçon an dedicar la nuossa eidiçon de hoije a essa quememoraçon i que l Diário de bordo seia publicado ne ls dous eidiomas de Pertual – l pertués i l mirandés*

 

_____________

 

*Tradução do Professor Amadeu Ferreira

Leave a Reply